Record Details

Шкільна архітектура України (на матеріалах першоджерел 1893 – 1917 рр.)

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/6004/
 
Title Шкільна архітектура України (на матеріалах першоджерел 1893 – 1917 рр.)
The problem of school architecture of Ukraine is analysed (on materials of literary original sources 1893 - 1917).
Школьная архитектура Украины (на материалах первоисточников (1893 – 1917 гг.)
 
Creator Аніщенко, Олена Валеріївна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
7 The Arts. Recreation. Entertainment. Architecture.
 
Description Проаналізовано проблему шкільної архітектури України
(на матеріалах літературних першоджерел 1893 - 1917 рр.). В Україні проблеми шкільного будівництва завжди позиціонувалися як питання державної значимості.
Акцентовано увагу на тому, що в період кінця XIX - на початку ХХ ст. у Російській імперії актуалізувалася проблема шкільного будівництва. Одночасно спостерігалася невідповідність шкільних будівель санітарним нормам і в той же час численні нові школи вже будувалися з дотриманням усіх санітарно-гігієнічних норм і досягнень шкільної архітектури досліджуваного періоду. Доведено, що для успішного вирішення проблем сучасної шкільної архітектури доцільним є використання міждисциплінарного підходу, який передбачає тісну співпрацю чиновників, інженерів, економістів, лікарів, ергономістів, психологів, педагогів, менеджерів та ін.
In Ukraine of problem of school building always positioned as a question of state meaningfulness. Attention is accented on that in the period of end of XIX - at the beginning ХХ of century the problem of school building актуалізувалася in the Russian empire. At the same time there was disparity of school building to the sanitary norms and at the same time numerous new schools were already built with the observance of all sanitary-hygenic norms and achievements of school architecture of the investigated period. It is well-proven that for the successful decision of problems of modern school architecture expedient is the use of interdisciplinary approach, that envisages the close collaboration of officials, engineers, economists, doctors, ergonomics, psychologists, teachers, managers.
Проанализирована проблема школьной архитектуры Украины
(на материалах литературных первоисточников 1893 - 1917 гг.). В Украине проблема школьного строительства всегда позиционировался как вопрос государственной значимости. Акцентировано внимание на том, что в конце XIX - в начале ХХ ст. в Российской империи актуализировалась проблема школьного строительства. Одновременно наблюдалось несоответствие школьных зданий санитарным нормам, и в то же время многочисленные новые школы уже строились с соблюдением всех санитарно-гигиенических норм и достижений школьной архитектуры исследуемого периода. Доказано, что для успешного решения проблем современной школьной архитектуры целесообразным является использование междисциплинарного подхода, который предусматривает тесное сотрудничество чиновников, инженеров, экономистов, врачей, эргономистов, психологов, педагогов, менеджеров, представителей общественности и др.
 
Publisher Права і эканоміка
Право и экономика
 
Date 2014
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/6004/1/%D0%90%D0%BD%D1%96%D1%89%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9E.%D0%92.___%D0%A8%D0%BA%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0_%D0%B0%D1%80%D1%85%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0.pdf
- Аніщенко, Олена Валеріївна (2014) The problem of school architecture of Ukraine is analysed (on materials of literary original sources 1893 - 1917). In: Традиції і сучасний стан науки і мистецтва Права і эканоміка, м. Мінск, Беларусь, pp. 42-46. ISBN 978-985-552-323-0