Практико орієнтований підхід до формування змісту підвищення кваліфікації педагогів за дистанційною формою
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/106628/
|
|
Title |
Практико орієнтований підхід до формування змісту підвищення кваліфікації педагогів за дистанційною формою
Практико ориентированный подход к формированию содержания повышения квалификации педагогов в дистанционной форме Practice oriented approach of distant content for train-of-trainers |
|
Creator |
Петренко, Лариса Михайлівна
|
|
Subject |
004.5 Human-computer interaction. Man-machine interface. User interface. User environment
303 Methods of the social sciences 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics |
|
Description |
Розкривається сутність практико орієнтованого підходу до підвищення кваліфікації педагогів; обгрунтовується необхідність збільшення частки дисциплін практичного спрямування в дистанційному навчанні педагогів професійно-технічних навчальних закладів при збереженні його фундаментальності; наводиться приклад практико орієнтованих задач, які містять інформацію міжпредметного характеру, виконання яких потребує використання знань з різних галузей діяльності.
Раскрывается суть практико ориентированного подхода к повышению квалификации педагогов; обосновывается необходимость увеличения доли дисциплин практического направления в дистанционном обучении педагогов профессионально-технических учебных заведений при сохранении его фундаментальности; приводится пример практико ориентированных задач, которые содержат информацию межпредметного характера, выполнение которых требует использования знаний с разных сфер деятельности. The essence of practice oriented approach and train-of-trainers is represented; the need to enlarge the part of practice oriented subjects in distant for VET schools together with its fundamental nature is grounded; practice oriented tasks with interdisciplinary information, needed knowledge from different areas to be solved, are cited as an example. |
|
Publisher |
НМЦ ПТО ПК; ФОП Мельник А, А
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/106628/1/%D0%A5%D0%BC%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%81%D1%82_%D0%9F%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9B%D0%9C.pdf
- Петренко, Лариса Михайлівна (2016) Practice oriented approach of distant content for train-of-trainers In: Методичні засади підвищення кваліфікації педагогічних працівників системи професійної освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської Інтернет-конференції НМЦ ПТО ПК; ФОП Мельник А, А, м. Хмельницький, Україна. ISBN 978-617-7094-49-3 |
|