Технологія кооперативного навчання як продуктивний засіб формування учня-комуніканта в умовах неперервної мовної освіти
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/106534/
|
|
Title |
Технологія кооперативного навчання як продуктивний засіб формування учня-комуніканта в умовах неперервної мовної освіти
Tech cooperative learning as a means of creating productive student-communicant in terms of lifelong language learning |
|
Creator |
Сидоренко, В.В.
|
|
Subject |
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
|
|
Description |
Розроблено теоретико-методологічні засади використання технології кооперативного навчання на уроках української мови як цілісної лінгводидактичної системи. За допомогою методу проблемно-резервного аналізу (SPOT) виділено сильні і слабкі сторони, шанси і можливі ризики використання технології кооперативного навчання на уроках української мови. Описано етапи використання технології кооперативного навчання.
Theoretical and methodological principles of cooperative learning using technology in the classroom Ukrainian language as a whole linguodidactic system. By means of problem-reserve analysis (SPOT) highlighted the strengths, weaknesses, opportunities and risks of using technology in the classroom cooperative learning the Ukrainian language. We describe the use of technology phases of cooperative learning. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/106534/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%A1%D0%B8%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
- Сидоренко, В.В. (2014) Tech cooperative learning as a means of creating productive student-communicant in terms of lifelong language learning In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2014 рік Методика навчання української мови . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 206-208. |
|