Дидактичні аспекти впровадження кейс-технології у навчальний процес професійний процес професійно-технічних закладів освіти
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/10479/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8793 |
|
Title |
Дидактичні аспекти впровадження кейс-технології у навчальний процес професійний процес професійно-технічних закладів освіти
Didactic aspects of implementation case-technologies educational process vocational education Дидактические аспекты внедрения кейс -технологии в учебный процесс профессиональный процесс профессионально-технических учебных заведений |
|
Creator |
Пащенко, Т.М.
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics |
|
Description |
У тезах розглянута суть кейс-методу з методологічних позицій, проаналізовано дидактичні умови впровадження кейс-методу у навчальний процес професійно-технічних закладів освіти. Розглянуті гносеологічні особливості кейс-методу. Методологічний зміст навчання, який використовує кейс-метод, відображено й у дидактичних принципах, на які він спирається, і у способах досягнення навчально-виховних цілей. У тезах наведені стратегічні принципи розвитку кейс-методу, зроблено висновки, що для успішного впровадження кейс-технології у навчальний процес ПТНЗ необхідно створити базу кейсів з різних дисциплін. В тезисах рассмотрена суть кейс-метода с методологических позиций, проанализированы дидактические условия внедрения кейс-метода в учебный процесс профессионально-технических учебных заведений. Рассмотренные гносеологические особенности кейс-метода. Методологический содержание обучения, который использует кейс-метод, отражено и в дидактических принципах, на которые он опирается, и в способах достижения учебно-воспитательных целей. В тезисах приведены стратегические принципы развития кейс-метода, сделаны выводы, что для успешного внедрения кейс-технологии в учебный процесс ПТУ необходимо создать базу кейсов по различным дисциплинам. In the article the essence of the case-method methodological positions analyzed didactic conditions of implementation of case-method teaching process in vocational educational institutions. Considered epistemological features case-method. Methodological training content that uses the case-method teaching is reflected in the principles on which it is based, and in the way of achieving educational goals. In the article the strategic principles of case-method, it was concluded that the successful implementation of case-technologies in the educational process of vocational schools need to create a database of cases from various disciplines. |
|
Publisher |
РВВ ІДГУ; «СМИЛ»
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Book Section
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/10479/8/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%D0%9F%D0%B0%D1%89%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
- Пащенко, Т.М. (2015) Didactic aspects of implementation case-technologies educational process vocational education In: Дунайські наукові читання: європейський вимір і регіональний контекст: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції присвяченої 75-річчю Ізмаїльського державного гуманітарного університету Особистісно-розвивальні педагогічні технології . РВВ ІДГУ; «СМИЛ», м.Ізмаїл, Україна, pp. 251-253. |
|