Record Details

КОМП’ЮТЕРНЕ ТЕСТУВАННЯ ЯК ЗАСІБ МОНІТОРИНГУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title КОМП’ЮТЕРНЕ ТЕСТУВАННЯ ЯК ЗАСІБ МОНІТОРИНГУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
КОМПЬЮТЕРНОЕ ТЕСТИРОВАНИЕ КАК СРЕДСТВО МОНИТОРИНГА ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ МУЗЫКИ В НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЕ
COMPUTER TESTING AS A MEANS OF MONITORING OF PROFESSIONAL COMPETENCE OF FUTURE PRIMARY SCHOOL MUSIC TEACHERS
 
Creator Havrilova, Liudmyla H.
 
Subject професійна компетентність; майбутні вчителі музики в початковій школі; моніторинг навчальних досягнень; комп’ютерне тестування; історія музичного мистецтва
профессиональная компетентность; будущие учителя музыки в начальной школе; мониторинг учебных достижений; компьютерное тестирование; история музыкального искусства
professional competence; future music teacher in primary school; monitoring of educational achievements; computer testing; history of musical art
 
Description Серед численних засобів моніторингу навчальних досягнень майбутніх учителів музики автором статті виділено комп’ютерне тестування, яке наразі активно використовується в усіх ланках освітньої системи, зокрема в мистецькій освіті. Ураховуючи специфіку професійної компетентності майбутніх музикантів-педагогів початкової школи, у статті виокремлено параметри, які доцільно оцінювати засобами тестового контролю: знання музично-педагогічних теорій і методики проведення уроків музики в початкових класах, музикознавчий тезаурус, історико-теоретичні фахові знання, окремі вміння й навички, зокрема навички слухання музики. Описано процедуру моніторингу професійної компетентності майбутніх учителів музики в початковій школі на прикладі курсу «Історії музичного мистецтва», проаналізовано результати комп’ютерного тестування музичних знань й умінь майбутніх педагогів-музикантів, які здобувають професійну підготовку в Донбаському державному педагогічному університеті (м. Слов’янськ).
Среди многочисленных средств мониторинга учебных достижений будущих учителей музыки автором статьи выделено компьютерное тестирование, которое сейчас активно используется во всех звеньях образовательной системы, в том числе и в художественном образовании. С учетом специфики профессиональной компетентности будущих музыкантов-педагогов начальной школы выделены параметры, которые целесообразно оценивать средствами тестового контроля: музыковедческий тезаурус, знания психолого-педагогических теорий и методики проведения уроков музыки в начальных классах, историко-теоретические профессиональные знания, отдельные умения и навыки, прежде всего слушания музыки. Описана процедура мониторинга профессиональной компетентности будущих учителей музыки на примере курса «Истории музыкального искусства», проанализированы результаты компьютерного тестирования музыкальных знаний и умений будущих педагогов-музыкантов, которые получают профессиональную подготовку в Донбасском государственном педагогическом университете (г.Славянск).
Among the numerous tools for monitoring of future music teachers educational achievements the author of the article emphasizes the computer testing, which is now widely used at all levels of the educational system, including art education. The specificity of professional competence of future music primary school teachers was included in the parameters that should be assessed by means of the test control: musicological thesaurus, knowledge of psychological and pedagogical theories and methods of music lessons in primary school, historical and theoretical professional knowledge, individual skills before just listening to music. The procedure for monitoring the professional competence of future music teachers is described as an example of the course "History of musical art." The article analyzes the results of a computer testing of musical knowledge and skills of future music teachers who receive training in the Donbas State Pedagogical University (Sloviansk).
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2016-02-29
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття

рецензируемая статья

Peer-reviewed Article

 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1320
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 51, No 1 (2016); 67-76
Информационные технологии и средства обучения; Vol 51, No 1 (2016); 67-76
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 51, No 1 (2016); 67-76
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 51, No 1 (2016); 67-76
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1320/1003
 
Rights Copyright (c) 2016 Liudmyla H. Havrilova
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0