Record Details

Сутність методів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів основної школи в умовах диференціації навчання

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/106702/
 
Title Сутність методів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів основної школи в умовах диференціації навчання
The essence of method activation of training-cognitive activity of secondary school pupils in terms of differentiation of learning
Сущность методов активизации учебно-познавательной деятельности учащихся основной школы в условиях дифференциации обучения
 
Creator Бондар, Світлана Пилипівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description Автор говорить про недостатнє дослідження сутності, функцій і методів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів основної школи в умовах диференціації навчання.
The author speaks about insufficient investigation of the essence, functions and methods of activation of training-cognitive activity of secondary school pupils in terms of differentiation of learning.
Автор говорит о недостаточном исследовании сущности, функций и методов активизации учебно-познавательной деятельности учащихся основной школы в условиях дифференциации обучения.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2010
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/106702/1/2010_T2009_BSP.pdf
- Бондар, Світлана Пилипівна (2010) The essence of method activation of training-cognitive activity of secondary school pupils in terms of differentiation of learning In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2009 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 8-9. ISBN 967-966-644-127-3