Модель фундаменталізації змісту природничої освіти в загальноосвітній школі
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/106700/
|
|
Title |
Модель фундаменталізації змісту природничої освіти в загальноосвітній школі
The model fundamentalization of content of natural of education at secondary school Модель фундаментализации содержания естественнонаучного образования в общеобразовательной школе |
|
Creator |
Липова, Людмила Андріївна
Войцехівський, Михайло Федорович Замаскіна, Поліна Іванівна |
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools 5 Мathematics. natural sciences |
|
Description |
У статті автори пишуть про фундаменталізацію як процес якісної зміни освіти. Це уможливлює усунення перевантаження учнів і сприяє генералізації знань з основних предметів.
The authors write about the fundamentalization nature as a process of qualitative change in education. This eliminates the overload of students and promotes generalization of knowledge in core subjects. В статье авторы пишут о фундаментализации как процессе качественного изменения образования. Это устраняет перегрузки учащихся и способствует генерализации знаний по основным предметам. |
|
Publisher |
ТОВ "Пресс Альянс"
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/106700/1/2014_DDSh_01-02_LLA.pdf
- Липова, Людмила Андріївна, Войцехівський, Михайло Федорович and Замаскіна, Поліна Іванівна (2014) The model fundamentalization of content of natural of education at secondary school Довідник директора школи, 1-2. pp. 39-47. |
|