Record Details

Психологічні особливості професійного самовизначення вихователя дошкільного навчального закладу

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/106486/
 
Title Психологічні особливості професійного самовизначення вихователя дошкільного навчального закладу
Психологические особенности профессионального самоопределения воспитателя детского сада
Psychological peculiarity of professional self-determination of kindergarten teacher
 
Creator Хомутиннікова, Н.Н.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
374 Education and training out of school. Further education
 
Description В статті описано підходи до вивчення психологічного аспекту співвідношення між вимогами професії та можливостями особистості щодо оволодіння змістом професійної діяльності. Розглядається складові особистості, найбільш важливі для самовизначення у педагічній діяльності, а саме: Я-концепція, рефлексивність, саморегуляція та їх похідні. Аналіз здійснено на матеріалі самоставлення вихователів дошкільних навчальних закладів.
В статье описано подходы к изучению психологического аспекта соотношения между требованиями профессии и возможностями личности по овладению содержанием профессиональной деятельности. Рассматривается составляющие личности, наиболее важные для самоопределения в педагичний деятельности, а именно: Я-концепция, рефлексивность, саморегуляция и их производные. Анализ осуществлен на материале самоотношения воспитателей дошкольных учебных заведений.
The article describes approaches to the study of the psychological aspect ratio between the demands of the profession and personality features on mastering the content of the profession. We consider the individual components, the most important for self-determination in pedahichniy activities, namely, self-concept, reflexivity, self-regulation and their derivatives. The analysis was performed on the material samootnosheniya caregivers of preschool education.
 
Publisher СумДПУ імені А.С. Макаренка
 
Date 2015
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/106486/1/%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B2%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F%20%D0%B4%D0%BE%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D1%83.pdf
- Хомутиннікова, Н.Н. (2015) Psychological peculiarity of professional self-determination of kindergarten teacher In: Актуальні проблеми сучасної психології СумДПУ імені А.С. Макаренка, м.Суми, Україна, pp. 316-320. ISBN 978-966-698-196-0