Record Details

Examination copyright akmetehnolohichno complex of the development of pedagogical skills of a teacher of Ukrainian language and literature in the post-graduate education

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/26689/
 
Title Examination copyright akmetehnolohichno complex of the development of pedagogical skills of a teacher of Ukrainian language and literature in the post-graduate education
Експертиза авторського aкметехнологічного комплексу розвитку педагогічної майстерності вчителя української мови та літератури в післядипломній освіті
 
Creator Сидоренко, В.В.
 
Subject 37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
378 Higher education. Universities. Academic study
80 General questions relating to both linguistics and literature. Philology
82 Literature
 
Description The results of expert evaluation as copyright akmetehnolohichnoho set of pedagogical skills teacher of Ukrainian language and literature in post-graduate education, which consists of printed educational materials and educational services created in the virtual learning environment based on Information and Communication Technologies.
Презентовано результати експертної оцінки авторського акметехнологічного комплексу розвтку педагогічної майстерності вчителя української мови та літератури в післядипломній освіті, який складається з друкованих навчальних матеріалів та освітніх послуг, створених у віртуальному середовищі навчання, заснованих на інформаційно-комунікаційних технологіях.
 
Publisher Sp. z o.o.: pedagogiczne nauki
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/26689/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%A1%D0%B8%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%D0%92.%D0%92....pdf
- Сидоренко, В.В. (2013) Examination copyright akmetehnolohichno complex of the development of pedagogical skills of a teacher of Ukrainian language and literature in the post-graduate education Nauka i Studia: pedagogiczne nauki, 33 (101). pp. 88-93.