Record Details

Дидактичні умови формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників засобами гуманітарних предметів у контексті фундаменталізації змісту освіти

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/26598/
 
Title Дидактичні умови формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників засобами гуманітарних предметів у контексті фундаменталізації змісту освіти
Didactic conditions of formation of value-semantic orientations of high school students of means humanities in the context of fundamentalization of education content
Дидактические условия формирования ценностно-смысловых ориентаций старшеклассников средствами гуманитарных предметов в контексте фундаментализации содержания образования
 
Creator Косянчук, Сергій Володимирович
 
Subject 36 Safeguarding the mental and material necessities of life
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description У тезах автор говорить про особливості формування ціннісно-смислових орієнтацій учнів старшої школи. Принципи навчання мають відповідати особистісно зорієнтованій парадигмі освіти.
In theses author tells about the features of value-semantic orientations of high school students. Principles of training must meet individually oriented paradigm of education.
В тезисах автор говорит об особенностях формирования ценностно-смысловых ориентаций учащихся старших классов. Принципы обучения должны соответствовать личностно ориентированной парадигме образования.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2013
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/26598/1/Tza13_13_KSV.pdf
- Косянчук, Сергій Володимирович (orcid.org/0000-0003-1334-6011 <http://orcid.org/0000-0003-1334-6011>) (2013) Didactic conditions of formation of value-semantic orientations of high school students of means humanities in the context of fundamentalization of education content In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2013 рік Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 119-120.