Record Details

Поліхудожнє виховання старших підлітків мультимедійними засобами: структурно- функціональна модель

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/26523/
http://mixmd.edu.ua/%D0%BF%D1%80%D0%BE-%D0%BD%D0%B0%D1%81/%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D0%B4%D1%96%D1%8F%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C/%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%85-%D0%BF%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%8C/
 
Title Поліхудожнє виховання старших підлітків мультимедійними засобами: структурно- функціональна модель
Senior Teenagers’ Polyart Education by Means of Multimedia: Structural and Functional Model
 
Creator Базелюк, Олександр Васильович
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті розглядаються науково-методологічні підходи до проблеми моделювання процесу поліхудожнього виховання старших підлітків мультимедійними засобами. Запропоновано створену на їхній основі, структурно-функціональну модель процесу, розкрито систему взаємозалежностей та взаємодії її складників, а також їхні сутність і зміст.
The scientific and methodological approaches to modeling the process of senior teenagers’ polyart education by means of multimedia are considered in the article. The process structural and functional model based on the mentioned approaches is proposed; its components interdependence and interaction system, components’ essence and content are enlightened.
 
Publisher Мистецький інститут художнього моделювання та дизайну імені Сальвадора Далі
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Rights cc_by_sa_4
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/26523/1/%D0%91%D0%B0%D0%B7%D0%B5%D0%BB%D1%8E%D0%BA_2015_mixmd.pdf
- Базелюк, Олександр Васильович (2015) Senior Teenagers’ Polyart Education by Means of Multimedia: Structural and Functional Model Мистецька освіта: зміст, технології, менеджмент. Серія: Педагогічні науки, 10 (10). pp. 257-277. ISSN 2410-4434