Record Details

Використання системи електронного навчання MOODLE для контролю і оцінювання навчальної діяльності студентів ВНЗ

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/11139/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/11139
 
Title Використання системи електронного навчання MOODLE для контролю і оцінювання навчальної діяльності студентів ВНЗ
Использование системы электронного обучения MOODLE для контроля и оценки учебной деятельности студентов вузов
Using еlectronic learning system MOODLE for control and evaluation of training activities of high schools students
 
Creator Триус, Ю.В.
Стеценко, І.В.
Герасименко, І.В.
Франчук, В.М.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.09 Organization of instruction
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У методичному посібнику детально описана система електронного навчання ВНЗ на базі системи управління навчальним контентом MOODLE та особливості її використання для організації навчального процесу на різних формах навчання у ВНЗ. Запропоновано оригінальну структуру електронного навчального курсу, описано процес його створення за допомогою шаблонів і роботу з формування електронного журналу курсу з заданими властивостями. Розглянуто засоби створення тестових завдань і тестів у системі MOODLE, а також організацію автоматизованого контролю і оцінювання навчальних досягнень студентів у системі електронного навчання.
Для фахівців у галузі інформаційних технологій в освіті, керівників навчальних підрозділів ВНЗ, викладачів і аспірантів, які займаються впровадженням ІКТ у навчальний процес.
В методическом пособии подробно описана система электронного обучения вузов на базе системы управления учебным контентом MOODLE и особенности ее использования для организации учебного процесса на различных формах обучения в вузе. Предложена оригинальная структуру электронного учебного курса, описан процесс его создания с помощью шаблонов и работу по формированию электронного журнала курса с заданными свойствами. Рассмотрены средства создания тестовых заданий и тестов в системе MOODLE, а также организацию автоматизированного контроля и оценивания учебных достижений студентов в системе электронного обучения.
Для специалистов в области информационных технологий в образовании, руководителей учебных подразделений вузов, преподавателей и аспирантов, занимающихся внедрением ИКТ в учебный процесс.
The policy tool is described in detail the system of e-learning university-based learning content management system MOODLE and especially its use in the educational process at the various forms of training in high school. An original structure of the e-learning course, describes the process of creating and using templates work on the formation rate of the electronic journal with the desired properties. Considered a means of creating test questions and tests the system MOODLE, as well as the organization of the automated control and evaluation of academic achievements of students in e-learning.
For experts in the field of information technology in education, heads of educational departments of universities, professors and graduate students involved in the introduction of ICT in the learning process.
 
Publisher МакЛаут
 
Date 2010
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/11139/1/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B0%D1%81%D0%B8.pdf
Триус, Ю.В., Стеценко, І.В., Герасименко, І.В. and Франчук, В.М. (orcid.org/0000-0002-9443-6520 <http://orcid.org/0000-0002-9443-6520>) (2010) Using еlectronic learning system MOODLE for control and evaluation of training activities of high schools students МакЛаут, м.Черкаси, Україна.