Особенности профессиональной подготовки дизайнеров в высших учебных заведениях
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/10960/
http://cipv.ru/static.php?mode=page_573 10.5072/lib.iitta.gov.ua/10960 |
|
Title |
Особенности профессиональной подготовки дизайнеров в высших учебных заведениях
Особливості професійної підготовки дизайнерів у вищих навчальних закладах The features of professional training of designers in higher education |
|
Creator |
Зінченко, Світлана Володимирівна
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
В статье автор анализирует проблему дизайн-образования в Украине. Акцентирует внимание на задачах профессиональной подготовки дизайнеров. Раскрывает признаки профессионализма будущих дизайнеров.
У статті автор аналізує проблему дизайн-освіти в Україні. Акцентує уагу на завданнях професійної підготовки дизайнерів. Розкриває ознаки професіоналізму майбутніх дизайнерів. In the article the author analyzes the problem of design education in Ukraine. Focuses on the problems of professional training of designers. Reveals the traits of professionalism of future designers. |
|
Publisher |
Центр исследования проблем воспитания, формирования здорового образа жизни, профилактики наркомании, социально - педагогической поддержки детей и молодёжи
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/10960/1/%D0%97%D1%96%D0%BD%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%A1.%D0%92._%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf
- Зінченко, Світлана Володимирівна (2015) The features of professional training of designers in higher education Electronic journal "Society. Culture. Science. Education", 3. |
|