Акмеограма як засіб самооцінювання й професійного саморозвитку педагогічних працівників протягом міжатестаційного циклу
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/10942/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10942 |
|
Title |
Акмеограма як засіб самооцінювання й професійного саморозвитку педагогічних працівників протягом міжатестаційного циклу
Akmeogramma as a tool of self-evaluation and self-teaching professional staff during the cycle between certifications |
|
Creator |
Сидоренко, В.В.
|
|
Subject |
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
|
|
Description |
У статті представлено комплексну акмеологічну систему оцінювання, корекції, моделювання й розвитку професійного акме суб’єкта професійної діяльності як усвідомлений рух педагога до професійного еталона. Розроблено акмеограму як засіб стимулювання й перманентного моніторингу розвитку педагогічної майстерності педагогічних працівників, що забезпечує цілісність процесу підготовки конкурентоздатних на ринку освітніх послуг фахівців. В акмеограмі виділено й охарактеризовано критерії і показники, що відбивають структурно-функціональні, змістові компоненти процесу розвитку педагогічної майстерності в системі післядипломної освіти та за якими можна об’єктивно спостерігати акмединаміку в професійно-діяльнісній, індивідуально-особистісній та мотиваційно-рефлексивній сферах.
This article presents a comprehensive akmeological system assessment, correction, modeling and development of professional business acme of professional activity as a conscious movement to teacher professional standard. Akmeohramu developed as a means to stimulate and permanent monitoring of the pedagogical skills of teaching staff that ensures the integrity of the competitive process of preparing the educational market experts. In akmeohrami identified and described criteria and indicators reflecting structural and functional components of the contents of the development of pedagogical skills in post-graduate education and what can objectively observe akmedynamiku in professional activity, individual personality and motivational reflective spheres. |
|
Publisher |
ДВНЗ "Університет менеджменту освіти"
|
|
Date |
2015-11
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/10942/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D1%96_%D0%A1%D0%B8%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%D0%92.pdf
- Сидоренко, В.В. (2015) Akmeogramma as a tool of self-evaluation and self-teaching professional staff during the cycle between certifications In: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Особливості впровадження Національної рамки кваліфікацій у післядипломну освіту» Освіта дорослих . ДВНЗ "Університет менеджменту освіти", м.Київ, Україна, pp. 23-26. |
|