Особливості реалізації концептуальної моделі діяльнісної спрямованості змісту освіти в старшій школі
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/10890/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10890 |
|
Title |
Особливості реалізації концептуальної моделі діяльнісної спрямованості змісту освіти в старшій школі
Features of realization of conceptual model of activity-orientation of educational content in high school Особенности реализации концептуальной модели деятельностной направленности содержания образования в старшей школе |
|
Creator |
Трубачева, Світлана Едуардівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Фундаменталізація змісту освіти в діяльнісної моделі навчання може бути реалізована через певний технологічний аспект. Цей аспект реалізується в спроектованому освітньому середовищі, яке створить учням умови для здійснення навчальної діяльності, різноманітної за змістом, мотивованої, проблемної за способом освоєння діяльності, що в результаті сприятиме формуванню у них універсальних способів навчальної діяльності, ключових компетентностей і професійному самовизначенню.
Fundamentalizatcija learning content in the activity-training model can be realized through a certain technological aspect. This aspect is realized in the projected educational environment that will create for students conditions for educational activity, diverse in content, motivated, troubled by the process of development activities, as a result will foster in them the universal methods of educational activity, key competencies and professional self-determination. Фундаментализация содержания обучения в деятельностной модели обучения может быть реализована через определенный технологический аспект. Этот аспект реализуется в спроектированной образовательной среде, которая создаст учащимся условия для осуществления учебной деятельности, разнообразной по содержанию, мотивированной, проблемной по способу освоения деятельности, что в результате будет способствовать формированию у них универсальных способов учебной деятельности, ключевых компетентностей и профессиональному самоопределению. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Book Section
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/10890/1/838_TSE-14-tez.pdf
- Трубачева, Світлана Едуардівна (2014) Features of realization of conceptual model of activity-orientation of educational content in high school In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2014 рік Інститут педагогіки, м. Київ, Україна, pp. 130-131. ISBN 978-966-644-398-5 |
|