Модель маркетингової компетентності керівників професійно-технічних навчальних закладів
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/10579/
http://www.ipto.kiev.ua/images/files/konferenziya/2015_1/Tezy/zvitna_konferenziya_2014_t_2.pdf 10.5072/lib.iitta.gov.ua/10579 |
|
Title |
Модель маркетингової компетентності керівників професійно-технічних навчальних закладів
Модель маркетинговой компетентности руководителей профессионально-технических учебных заведений Marketing managers competency model vocational schools |
|
Creator |
Проценко, Наталія
|
|
Subject |
37.07 Management aspects of educational institutions
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics |
|
Description |
У тезах проаналізовано основні компоненти моделі маркетингової компетентності директорів ПТНЗ, що дозволять їм приймати оптимальні, економічно обґрунтовані рішення щодо подальшого функціонування ПТНЗ на ринку освітніх послуг, задовольняючи потреби ринку праці як на регіональному, так і державному рівнях. Збірник адресований науковцям, докторантам, аспірантам, педагогічним працівникам професійно-технічних навчальних закладів і структурних навчальних підрозділів підприємств. В тезисах проанализированы основные компоненты модели маркетинговой компетентности директоров ПТУЗ, которые позволят им принимать оптимальные, экономически обоснованные решения по дальнейшему функционирования ПТУ на рынке образовательных услуг, удовлетворяя потребности рынка труда как на региональном, так и государственном уровнях. Сборник адресован научным работникам, докторантам, аспирантам, педагогическим работникам профессионально-технических учебных заведений и структурных учебных подразделений предприятий. In theses analyzes the main components of the model of marketing directors VET competencies that will enable them to make better, informed decisions about the cost of the operation of vocational schools in the educational market, meeting the needs of the labor market on the regional and national levels. The collection is intended for researchers, doctoral students, graduate students, teaching staff of vocational training institutions and structural divisions. |
|
Publisher |
ІПТО НАПН України
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/10579/1/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_15.pdf
- Проценко, Наталія (2015) Marketing managers competency model vocational schools In: Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання: матеріали звітної науково-практичної конференції за 2014 рік (м. Київ, 26 березня 2015 р.) , 1 (2). ІПТО НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 19-25. 10.5072/lib.iitta.gov.ua/10579 |
|