Маркетинг як сучасний інструмент управління ПТНЗ
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/10578/
http://www.ipto.kiev.ua/images/files/konferenziya/2014/tezy/tezy_2014_t1.pdf |
|
Title |
Маркетинг як сучасний інструмент управління ПТНЗ
Маркетинг как современный инструмент управления ПТУЗ Marketing as a modern management tool VET |
|
Creator |
Проценко, Наталія
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics |
|
Description |
Тези присвячено проблемі маркетингових технологій, їх адаптації до системи ПТО, висвітлено деякі результати дослідно-експериментальної роботи щодо розвитку освітнього маркетингу в системі професійно-технічної освіти Черкаської області.
Тезисы посвящено проблеме маркетинговых технологий, их адаптации к системе ПТО, освещены некоторые результаты опытно-экспериментальной работы по развитию образовательного маркетинга в системе профессионально-технического образования Черкасской области. Thesis is devoted to the marketing of technologies and their adaptation to the VET system, highlighted some of the results of the experimental work for the development of educational marketing in vocational education Cherkasy region. |
|
Publisher |
ІПТО НАПН України
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/10578/1/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%2014.pdf
- Проценко, Наталія (2014) Marketing as a modern management tool VET In: Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання: матеріали Звітної науково-практичної конференції (м. Київ, 24-25 березня 2014 р.) , 1 . ІПТО НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 29-33. |
|