Програмно-методичне забезпечення навчального модуля «Інформаційне управління в сфері освіти» для керівників шкіл
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/10406/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10406 |
|
Title |
Програмно-методичне забезпечення навчального модуля «Інформаційне управління в сфері освіти» для керівників шкіл
Программно-методическое обеспечение учебного модуля «Информационное управление в сфере образования» для руководителей школ Programmatic-methodical providing of the educational module the «Informative management in the field of education» for the leaders of schools |
|
Creator |
Калініна, Л.М.
|
|
Subject |
314/316 Society
35 Public administration. Government. 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті розкриті загальні підходи до конструювання змісту і структури освітнього менеджменту у межах проекту, стратегії навчання керівників шкіл на прикладі навчального модуля «Інформаційне управління у сфері освіти».
В статье раскрыты общие подходы к конструированию содержания и структуры образовательного менеджмента в рамках проекта, стратегии обучения руководителей школ на примере учебного модуля «Информационное управление в сфере образования». In the article the general going is exposed near constructing of maintenance and structure educational management within the framework of project, strategy of educating of leaders of schools on the example of the educational module the «Informative management in the field of education». |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2008-12-01
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/10406/1/2_05_%D0%9A%D0%9B%D0%9C_%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BB%D1%8C%20%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC_2008.pdf
- Калініна, Л.М. (2008) Programmatic-methodical providing of the educational module the «Informative management in the field of education» for the leaders of schools Problems of modern textbook. pp. 71-84. |
|