Базові та інстументальні цінності у контексті організаційної культури в ліцеї
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/10392/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10392 |
|
Title |
Базові та інстументальні цінності у контексті організаційної культури в ліцеї
Базовые и инструментальные ценности в контексте организационной культуры в лицее Basic and instrumental values in the context of organizational culture in a lyceum |
|
Creator |
Рябуха, І.М.
|
|
Subject |
304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise)
373 Kinds of school providing general education 376.5 Виховання та освіта обдарованих дітей, вундеркіндів. |
|
Description |
Наведені результати дослідження з визначення базових та інструментальних цінностей учнів та педагогів п’яти навчальних закладів, що працюють з обдарованими дітьми. Вивчення анкет засвідчило, що провідні групи цінностей для різних вікових групп респондентів різняться. На основі аналізу була виявлена группа цінностей, яка є значущою як для особистості, так і для соціуму. Було зроблено висновок, що у учнівської молоді вибудовується рівнобіжна система цінностей, яка частково перетинається з позицією дорослих і виступає, з одного боку, визначальним фактором розвитку соціальної компетентності учнів, з іншого – психолого-педагогічним інструментом впливу на них.
Приведены результаты исследования по определению базовых и инструментальных ценностей учеников и педагогов пяти учебных заведений, работающих с одаренными детьми. Изучение анкет показало, что ведущие группы ценностей для разных возрастных групп респондентов отличаются. На основе анализа была выявлена группа ценностей, которая является значимой как для личности, так и для социума. Был сделан вывод, что у молодежи выстраивается параллельная система ценностей, которая частично пересекается с позицией взрослых и выступает, с одной стороны, определяющим фактором развития социальной компетентности учеников, с другой – психолого-педагогическим инструментом влияния на них. Results of research on determination of basic and instrumental values of students and teachers of five educational establishments working with the gifted children are given. The study of questionnaires showed that the leading groups of values differed for the different age-related groups of respondents. On the basis of analysis the group of values, meaningful both for personality and for society, was educed. There was drawn conclusion, that the parallel system of values lines up for young people, that partly intersects with position of adults and comes out, from one hand, as the determinative of development of social competence of students, from the other hand – as the psychological and pedagogical instrument of influence on them. |
|
Date |
2015
|
|
Type |
Conference or Workshop Item
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/10392/1/32_%D0%9E%D0%A0%D0%93_%D0%9A%D0%A3%D0%9B_Zbirnyk.indd_%D0%9A%D0%9B%D0%9C_15_3%D0%A0%D1%8F%D0%B1%D1%83%D1%85%D0%B0.pdf
- Рябуха, І.М. (2015) Basic and instrumental values in the context of organizational culture in a lyceum In: Modern progress of organizational culture trends are in informative society, 10.04.2014 року, м.Київ, Україна. |
|