Пошук формули успішності у житті: соціологічне дослідження пріоритетів успішності
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/10321/
|
|
Title |
Пошук формули успішності у житті: соціологічне дослідження пріоритетів успішності
Finding the formula of success in life: sociological research of success priorities |
|
Creator |
Буркова, Людмира Василівна
Сагалакова, Анастасія Борисівна Соколовська, Наталія Броніславівна |
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
316 Соціологія 376.5 Виховання та освіта обдарованих дітей, вундеркіндів. |
|
Description |
У статті розглядається поняття «успішність» і аналізуються результати соціологічного дослідження, метою якого було виявлення розуміння респондентами різновікових категорій від 17 до 60 років успішності людини в житті і розуміння ними пріоритетних чинників успішності.
The article discusses the concept of «successfulness» and analyzes the results of the survey.The purpose of the survey was to identify the respondents' of different age categories (from 17 to 60 years) understanding of success in human life and their determination of its priority factors. В статье рассматривается понятие «успешность» и анализируются результаты социологического исследования, целью которого было выявление понимания респондентами разновозрастных категорий от 17 до 60 лет успешности человека в жизни и понимание ими приоритетных факторов успешности. |
|
Publisher |
Інститут обдарованої дитини НАПН України
Institute of Gifted Child of NAPS of Ukraine |
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/10321/1/%D0%91%D1%83%D1%80%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf
- Буркова, Людмира Василівна, Сагалакова, Анастасія Борисівна and Соколовська, Наталія Броніславівна (orcid.org/0000-0003-3799-4005 <http://orcid.org/0000-0003-3799-4005>) (2013) Finding the formula of success in life: sociological research of success priorities Education and Development of Gifted personality, 8-9 (15-16). pp. 206-212. ISSN 2309-3935 |
|