Педагогічний супровід обдарованих учнів у сучасному загальноосвітньому навчальному закладі
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/10292/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10292 |
|
Title |
Педагогічний супровід обдарованих учнів у сучасному загальноосвітньому навчальному закладі
Pedagogical support for gifted students in a modern comprehensive school |
|
Creator |
Тесленко, Валентин Вікторович
|
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education 376.5 Виховання та освіта обдарованих дітей, вундеркіндів. |
|
Description |
У статті розкривається сутність педагогічного супроводу обдарованих учнів, визначається головна мета, обгрунтовуються можливі варіанти його здійснення в сучасному загальноосвітньому навчальному закладі. Акцентується увага на тому, що педагогічний супровід повинно мати системний і комплексний характер, до основних напрямками якого віднесені: діагностичне, консультаційне, освітньо-просвітницьке, створення та аналіз відповідних освітніх програм. Надано аналіз педагогічних, общедидактических і евристичних принципів, яких необхідно дотримуватися педагогічним працівникам у цій діяльності. Визначена також особлива роль вчителя у здійсненні педагогічного супроводу обдарованих учнів, зроблено загальні висновки.
The article reveals the essence of the educational support of gifted students is determined by the primary objective, justified the possible options for its implementation in a modern comprehensive school. Attention is focused on the fact that educational support should be systematic and comprehensive, to the main areas which include: diagnostic, consultative, educational, educational, development and analysis of relevant educational programs. The analysis of pedagogical and general didactic and heuristic principles to be observed teaching staff in these activities. Is defined as the special role of the teacher in the implementation of educational support gifted students, to draw general conclusions. В статье раскрывается сущность педагогического сопровождения одаренных учащихся, определяется главная цель, обосновываются возможные варианты его осуществления в современном общеобразовательном учебном заведении. Акцентируется внимание на том, что педагогическое сопровождение должно носить системный и комплексный характер, к основным направлениями которого отнесены: диагностическое, консультационное, образовательно-просветительское, создание и анализ соответствующих образовательных программ. Предоставлен анализ педагогических, общедидактических и эвристических принципов, которые необходимо соблюдать педагогическим работникам в данной деятельности. Определена также особая роль учителя в осуществлении педагогического сопровождения одаренных учащихся, сделаны общие выводы. |
|
Publisher |
Інститут обдарованої дитини НАПН України
|
|
Date |
2015-03
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/10292/1/%D0%A2%D0%B5%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_03_2015.pdf
- Тесленко, Валентин Вікторович (2015) Pedagogical support for gifted students in a modern comprehensive school Освіта та розвиток обдарованої особистості, 3 (34). pp. 5-9. ISSN 2309‑3935 |
|