Досвід підтримки та розвитку обдарованих дітей в Австрійській Республіці
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/10282/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10282 |
|
Title |
Досвід підтримки та розвитку обдарованих дітей в Австрійській Республіці
The experience and support of gifted children in the Republic of Austria |
|
Creator |
Волик, Володимир Володимирович
Панкевич, Олег Володимирович |
|
Subject |
001.9 Dissemination of ideas
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc. 376.5 Виховання та освіта обдарованих дітей, вундеркіндів. |
|
Description |
У статті розглядаються питання освіти обдарованих дітей в Австрії, а саме обдарована дитина в системі загальної освіти, форми освіти, педагогічні та психологічні методи роботи з обдарованими дітьми, державні та приватні позакласні організації та їх робота з обдарованими дітьми, державна підтримка.
The article deals with the education of gifted children in Austria: a gifted child in the educational system, forms of education, pedagogical and psychological methods of work with gifted children, public and private organizations and their extracurricular work with gifted children. В статье рассматриваются вопросы образования одаренных детей в Австрии, а именно одаренный ребенок в системе общего образования, формы образования, педагогические и психологические методы работы с одаренными детьми, государственные и частные внеклассные организации и их работа с одаренными детьми, государственная поддержка. |
|
Publisher |
Інститут обдарованої дитини НАПН України
|
|
Date |
2015-02
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/10282/1/%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D0%BA_%D0%9F%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87_02_2015.pdf
- Волик, Володимир Володимирович and Панкевич, Олег Володимирович (2015) The experience and support of gifted children in the Republic of Austria Освіта та розвиток обдарованої особистості, 2 (33). pp. 61-66. ISSN 2309 ‑3935 |
|