Методи діагностики креативності дошкільників у сучасному дошкільному навчальному закладі
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/10244/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10244 |
|
Title |
Методи діагностики креативності дошкільників у сучасному дошкільному навчальному закладі
Methods of diagnostics of creativeness of pre-school age children at modern pre-school educational institution |
|
Creator |
Шелестова, Л.В.
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
373 Kinds of school providing general education 376.5 Виховання та освіта обдарованих дітей, вундеркіндів. |
|
Description |
У статті розкрито сутність поняття «креативність», описані і проаналізовані сучасні методи дослідження креативності особистості в цілому, а також у відношенні дітей дошкільного віку зокрема. Зазначено, що в роботі з дошкільнятами найбільш доречно використання методів, що дозволяють виявити якісні характеристики креативності дитини, спрямовані на дослідження процесу рішення дитиною творчого завдання. Описано можливості методів спостереження та бесіди в дослідженні креативності дошкільника.
The article deals with the essence of the concept of "creativity", described and analyzed current research methods in general and creativity of the individual in relation to preschool children in particular. It is indicated that working with preschoolers is most appropriate use of methods that make it possible to detect the qualitative characteristics of the creativity of the child and designed to study the process of solving child creative task. We describe the possibilities of methods of observation and interviews in the study of creativity preschooler. В статье раскрыта сущность понятия «креативность», описаны и проанализированы современные методы исследования креативности личности в целом, а также в отношении детей дошкольного возраста в частности. Указано, что в работе с дошкольниками наиболее уместно использование методов, позволяющих выявить качественные характеристики креативности ребенка, направленные на исследование процесса решения ребенком творческого задания. Описаны возможности методов наблюдения и беседы в исследовании креативности дошкольника. |
|
Publisher |
Інститут обдарованої дитини НАПН України
|
|
Date |
2014-11
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/10244/1/%D0%A8%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0_11_2014.pdf
- Шелестова, Л.В. (2014) Methods of diagnostics of creativeness of pre-school age children at modern pre-school educational institution Освіта та розвиток обдарованої особистості, 11 (30). pp. 38-43. ISSN 2309‑3935 |
|