Організація творчого сприймання на різних вікових рівнях: методичні рекомендації
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/10224/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10224 |
|
Title |
Організація творчого сприймання на різних вікових рівнях: методичні рекомендації
Организация творческого восприятия на разных возрастных уровнях : методические рекомендации Organization of creative perception on different age levels |
|
Creator |
Моляко, В.О.
Біла, І.М. Ваганова, Н.А. Латиш, Н.М. Медведева, Н.В. Найдьонова, Л.М. Третяк, Т.М. Кіричевська, Е.В. Кокарєва, М. В. Москаленко, В.В. |
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc. 37.09 Organization of instruction |
|
Description |
В даному посібнику на основі спеціальних теоретико-експериментальних досліджень процесів творчого сприймання навколишнього світу у його актуальних та різноманітних проявах подаються рекомендації щодо підвищення загальної культури сприймання з урахуванням вікових та освітніх характеристик (дошкільників, школярів, студентів). Передбачається, що перцептивно-конструктологічна культура становитиме більш адекватний фундамент розуміння суб’єктом інформаційних індикаторів реальності.
В данном пособии на основе специальных теоретико-экспериментальных исследований процессов творческого восприятия окружающего мира в его актуальных и разнообразных проявлениях подаются рекомендации по повышению общей культуры восприятия с учетом возрастных и образовательных характеристик (дошкольников, школьников, студентов). Предполагается, что перцептивно-конструктологическая культура будет составлять более адекватный фундамент понимания субъектом информационных индикаторов реальности. In the manual basing on special theoretic-experimental researches of surrounding world's creative perception in it's actual and different displays the recomendations for highering of general culture of perception with considering of age and educational characteristics are given. It is supposed, that perceptive-constructologic culture will be more adequate fundament of subject's understanding of informational indicators of reality. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Contributor |
Моляко, В.О.
|
|
Date |
2015-07
|
|
Type |
Teaching Resource
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/10224/1/%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4.%20%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97_%D0%BB%D0%B0%D0%B1.%20%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB.%20%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%87._2015%281%29.pdf
- Моляко, В.О., Біла, І.М., Ваганова, Н.А., Латиш, Н.М., Медведева, Н.В., Найдьонова, Л.М., Третяк, Т.М., Кіричевська, Е.В., Кокарєва, М. В. and Москаленко, В.В. (2015) Organization of creative perception on different age levels [Teaching Resource] |
|