Аналіз труднощів соціальної адаптації першокурсників професійного ліцею
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/10197/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10197 |
|
Title |
Аналіз труднощів соціальної адаптації першокурсників професійного ліцею
Analysis of social adaptation difficultness of first-year students of professional lyceum |
|
Creator |
Андросович, Ксенія Анатоліївна
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics 9 Geography. Biography. History |
|
Description |
У статті представлені результати діагностичного дослідження першокурсників професійного ліцею. Дані анкетування дозволили виділити чотири види проявів соціальної дезадаптації першокурсників, а саме: порушення навчання, порушення поведінки, порушення контактів, змішані форми соціальної дезадаптації.
The results of diagnostic research of first-year student of professional lyceum are presented in the article. These questionnaires allowed to select four types of displays of social maladjustment offirst-year student, namely: violations of teaching, violation of conduct, violation of contacts, mixed forms of social maladjustment. В статье представлены результаты диагностического исследования первокурсников профессионального лицея. Данные анкетирования позволили выделить четыре вида проявлений социальной дезадаптации первокурсников, а именно: нарушения обучения, нарушение поведения, нарушение контактов, смешанные формы социальной дезадаптации. |
|
Publisher |
Інститут обдарованої дитини НАПН України
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/10197/1/%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87_06-2014.pdf
- Андросович, Ксенія Анатоліївна (2014) Analysis of social adaptation difficultness of first-year students of professional lyceum Освіта та розвиток обдарованої особистості, 6 (25). pp. 42-45. ISSN 2309 ‑3935 |
|