Понятійний апарат педагогічної підтримки здорового способу життя учнів професійно-технічних навчальних закладів
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/10173/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10173 |
|
Title |
Понятійний апарат педагогічної підтримки здорового способу життя учнів професійно-технічних навчальних закладів
Conceptual apparatus of pedagogical support of healthy lifestyles of students of professional schools |
|
Creator |
Шимановський, Марк Мусійович
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics 39 Cultural anthropology. Ethnography. Customs. Manners. Traditions. Way of life. Folklore |
|
Description |
Розглянуто понятійний апарат педагогічної підтримки здорового способу життя учнів ПТНЗ. Визначено, що від відповідним чином інтерпретованих та операціоналізованих понять та правил висновку залежать базові установки особистості. Декларовано, що провідними поняттями здорового способу життя мають стати любов, - до себе, до своєї родини та до Батьківщини і суспільства та відповідальність, - за своє життя, життя своєї родини та людської спільноти. Такі психічні новотвори, сформовані у педагогічному процесі, мають допомогти учневі зрозуміти важливість фізичного, психічного та соціального здоров'я.
The conceptual apparatus of pedagogical support of a healthy lifestyle of the vocational school students has been considered. It has been determined that by properly interpreted and operatsionalized of the concepts and inference rules depend on the basic settings of the individual. It declares that the leading concepts of a healthy lifestyle should be love - to himself, to the own family and for the country and society - and the responsibility - for own lives, the lives of his family and the human community. Such mental tumors formed in the pedagogical process should help students to understand the importance of physical, mental and social health. Рассмотрен понятийный аппарат педагогической поддержки здорового образа жизни учащихся ПТУ. Определено, что от соответствующим образом интерпретируемых и операционализируемых понятий и правил вывода зависят базовые установки личности. Декларировано, что ведущими понятиями здорового образа жизни должны стать любовь, - к себе, к своей семье и к Родине и обществу, - и ответственность - за свою жизнь, жизнь своей семьи и человеческого сообщества. Такие психические новообразования, сформированные в педагогическом процессе, должны помочь ученику понять важность физического, психического и социального здоровья. |
|
Publisher |
Інститут професійно-технічної освіти НАПН України
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/10173/1/%D0%A8%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9%20%D0%9C.%D0%9C..pdf
- Шимановський, Марк Мусійович (2015) Conceptual apparatus of pedagogical support of healthy lifestyles of students of professional schools In: Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання: матеріали Звітної науково-практичної конференції за 2014 рік (26 березня 2015 р.), Т. 2. Інститут професійно-технічної освіти НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 65-67. |
|