E-learning в системі розвитку професійної компетентності керівників структурних підрозділів з продажу послуг зв’язку та обслуговування споживачів
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/10159/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10159 |
|
Title |
E-learning в системі розвитку професійної компетентності керівників структурних підрозділів з продажу послуг зв’язку та обслуговування споживачів
E-learning in the managers' of telecommumication sale servise and customer servise departments' system of professional development |
|
Creator |
Бородієнко, О.В.
|
|
Subject |
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.09 Organization of instruction 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics |
|
Description |
Визначено модель розвитку компетенцій керівників структурних підрозділів з продажу послуг зв’язку та обслуговування споживачів для реалізації функцій управління та підвищення результативності персоналу та функції e-learning в процесі розвитку професійної компетентності зазначеної категорії керівників.
It is defined the model of competence development of managers for the sale of communication services and customer service functions to implement management and improve staff performance. Main functions of e-learning in the development professional competency of this category managers is analyzed. |
|
Date |
2014
|
|
Type |
Conference or Workshop Item
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/10159/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%2017.pdf
- Бородієнко, О.В. (2014) E-learning in the managers' of telecommumication sale servise and customer servise departments' system of professional development In: Дев’ята міжнародна конференція «Нові інформаційні технології в освіті для всіх ITEA-2014» (26 листопада 2014 р.). Збірка праць. Частина 1., м.Київ, Україна. |
|