Методика проектування моделі компетенцій керівників структурних підрозділів з продажу послуг зв’язку та обслуговування споживачів
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/10158/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10158 |
|
Title |
Методика проектування моделі компетенцій керівників структурних підрозділів з продажу послуг зв’язку та обслуговування споживачів
Modelling of competencies of managers of sales of communication services and customer service departments |
|
Creator |
Бородієнко, О.В.
|
|
Subject |
37.07 Management aspects of educational institutions
374 Education and training out of school. Further education 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics |
|
Description |
Проаналізовано підходи до моделювання компетенцій керівників структурних підрозділів з продажу послуг зв'язку та обслуговування споживачів. Наведено авторську методику проектування моделі компетенцій зазначеної категорії керівників.
On the basis of analysis of scientific literature it is revealed the most common methods used by Ukrainian and foreign scientists to design a competency model. The comparative analysis of methods of designing a competency model is presented; it is revealed the expected results, capabilities, limitations and risks of using of basic methods. The principles that must be met by competency model of heads of the company’s departments are presented in the article. |
|
Publisher |
Інститут професійно-технічної освіти НАПН України
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/10158/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%2015.pdf
- Бородієнко, О.В. (2015) Modelling of competencies of managers of sales of communication services and customer service departments In: Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання: матеріали Звітної науково-практичної конференції за 2014 рік Інститут професійно-технічної освіти НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 136-138. |
|