Психологічні особливості підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/10083/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10083 |
|
Title |
Психологічні особливості підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми
Psychological features of training teachers to work with gifted children |
|
Creator |
Бажанюк, В.С.
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc. 376.5 Виховання та освіта обдарованих дітей, вундеркіндів. 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
У навчальному посібнику представлений практичний матеріал для підготовки педагогів різних спеціальностей до роботи з обдарованим дітьми. Описуються психологічні особливості наукової, літературної, лідерської, спортивної, мотиваційної обдарованості молоді. Подаються конкретні психолого-дидактичні засоби, які дають можливість розвивати спеціальну обдарованість в учнівської молоді. Представлений матеріал може бути успішно використаний у сфері підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. The tutorial presents practical material for the training of teachers of various disciplines to work with gifted children. It describes the psychological characteristics of scientific, literary, leadership, sports, motivational giftedness of youth. The specific psychological and didactic instruments to develop special students’ giftedness are given. Submitted material can be successfully used in the training of teachers. |
|
Publisher |
Інститут обдарованої дитини НАПН України
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Book
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/10083/1/1.%20%D0%91%D0%B0%D0%B6%D0%B0%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%BF%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA%202013_%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BE.pdf
Бажанюк, В.С. (2015) Psychological features of training teachers to work with gifted children Інститут обдарованої дитини НАПН України, м.Київ, Україна. ISBN 978-966-2633-69-6 |
|