Напрями та засоби мовленнєвого розвитку другокласників
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/10070/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10070 |
|
Title |
Напрями та засоби мовленнєвого розвитку другокласників
Направления и средства речового развития второклассников The directions and means of 2nd class pupils speech development |
|
Creator |
Пономарьова, К. І.
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Стаття присвячена методиці розвитку зв’язного мовлення учнів 2 класу. У ній розкрито мету, завдання і структуру уроків розвитку мовлення. Запропоновано ефективні методи, прийоми, засоби навчання та орієнтовний план-конспект уроку розвитку мовлення.
Статья посвящена методике развития связной речи учащихся 2 класса. В ней раскрыты цель, задания и структура уроков развития речи. Предложены эффективные методы, приемы, средства обучения и ориентировочный план-конспект урока развития речи. The article deals with the methods of sensible speech development for 2nd class pupils. The objective, tasks and structure of speech development lessons are revealed in the article. There was proposed effective methods, techniques and learning means as well as the approximate plan of the speech development lesson. |
|
Publisher |
«Світич»
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/10070/1/%D0%9A.%20%D0%9F%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%80%D1%8C%D0%BE%D0%B2%D0%B0.%20%D0%9D%D0%B0%D0%BF%D1%80%D1%8F%D0%BC%D0%B8%20%D1%82%D0%B0%20%D0%B7%D0%B0%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8%20%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%94%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83%20%D0%B4%D1%80%D1%83%D0%B3%D0%BE%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B2.pdf
- Пономарьова, К. І. (2014) The directions and means of 2nd class pupils speech development Учитель початкової школи, 5. pp. 7-11. |
|