Запровадження новітніх технологій навчання в практику школи
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/10046/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10046 |
|
Title |
Запровадження новітніх технологій навчання в практику школи
Introduction of new technology education in school practice |
|
Creator |
Назаренко, Тетяна Геннадіївна
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method 91 Geography. Exploration of the Earth and of individual countries. Travel. Regional geography |
|
Description |
В статті розкриваються актуальні питання, що пов’язані з процесом запровадження новітніх технологій навчання географії в практику школи. Проаналізовані проблеми, що виникають в процесі методичної роботи вчителів з різноманітною та різноформатною навчальною географічною інформацією. Подані методичні рекомендації із застосування інформаційних технологій навчання географії, які формують інформаційну культуру учня.
This article highlights current issues related to the process of modern technology in geography teaching practice school. The problems arising from the methodological peculiarities of teachers with different educational and different format geographic information. The presented guidelines on the application of information technology teaching geography, which form informational culture of student. |
|
Publisher |
Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/10046/1/%D0%97%D0%B0%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%85%20%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%B9%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B2%20%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%BA%D1%83%20%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B8.pdf
- Назаренко, Тетяна Геннадіївна (2015) Introduction of new technology education in school practice Педагогічний дискурс (18). pp. 152-156. ISSN 2309-9127 |
|