Національна організація скаутів України: досвід діяльності
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/10004/
379.8.015.311:159.923.2 |
|
Title |
Національна організація скаутів України: досвід діяльності
National Scout Organization of Ukraine: experience of it's activity |
|
Creator |
Чиренко, Наталія Вікторівна
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.09 Organization of instruction 379.8 Leisure |
|
Description |
У статті охарактеризовано дитячі та молодіжні громадські організації та об’єднання як соціальний інститут виховання; представлено досвід діяльності Національної скаутської організації України; окреслено передумови та історію створення; мету та фундаментальні принципи скаутського руху; визначено завдання та основні напрями діяльності; розкрито виховний потенціал організації; розкрито особливості застосування скаутського методу, який покладено в основу виховної системи скаутських об’єднань, а саме: розвиток здібностей та інтересів, збагачення життєвого досвіду, сприяння самовдосконаленню та особистісному зростанню. The article describes children and youth organizations and associations as a social institution of education; the experience of the National Scout Organization of Ukraine; outlined background and history of; purpose and fundamental principles of Scouting; objectives and main activities; disclosed the educational potential of the organization; the features use the Scout method, which is the basis of educational systems scout associations, namely the development of abilities and interests, enriching experiences, and promote self-improvement personal growth. |
|
Publisher |
ТОВ «АСМІ»
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/10004/1/%D0%9D%D0%9E%D0%A1%D0%A3.pdf
- Чиренко, Наталія Вікторівна (2015) National Scout Organization of Ukraine: experience of it's activity Всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал "Імідж сучасного педагога", 4 (153). pp. 63-64. |
|