Поняттєво-термінологічні особливості вивчення педагогічного новаторства
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/9998/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9998 |
|
Title |
Поняттєво-термінологічні особливості вивчення педагогічного новаторства
Понятийно-терминологические особенности изучения педагогического новаторства Conceptual and terminological peculiarities study pedagogical innovation |
|
Creator |
Дічек, Наталія Петрівна
|
|
Subject |
001.9 Dissemination of ideas
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education 93/94 History |
|
Description |
У статті представлено спробу теоретичного обгрунтування і систематизації педагогічного знання про поняттєво-термінологічний супровід досліджень важливого феномену вітчизняної освітньої галузі - педагогічного новаторства.
В статье представлена попытка теоретического обоснования и систематизации педагогического знания о понятийно-терминологический сопровождение исследований важного феномена отечественной образовательной отрасли - педагогического новаторства. The article presents the theoretical basis and attempt to systematize the teaching of conceptual knowledge and terminology support important research the phenomenon of national educational sphere - pedagogical innovation. |
|
Publisher |
ВП "Едельвейс"
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/9998/1/2013.pdf
- Дічек, Наталія Петрівна (2012) Conceptual and terminological peculiarities study pedagogical innovation Освітологія. Польсько-український журнал українсько-польський. Частина ІІ. Педагогічні витоки освітології, 1. pp. 62-68. ISSN 2226-3012 |
|