Диференційований підхід до організації розвивального навчання в початковій школі (40-80-ті роках ХХ ст.)
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/9787/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9787 |
|
Title |
Диференційований підхід до організації розвивального навчання в початковій школі (40-80-ті роках ХХ ст.)
Дифференцированный подход к организации развивающего обучения в начальной школе (40-80-е годы ХХ в.) Differentiated approach to developing education in primary school (40-80 th years of the twentieth century). |
|
Creator |
Бондар, Людмила Семенівна
|
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education 93/94 History |
|
Description |
У статті обґрунтовується важливість організації розвивального навчання в початковій школі (40-80-ті роках ХХ ст.), підкреслюється необхідність диференційованого та індивідуального підходів до учнів як важливих факторів підвищення ефективності навчального процесу.
В статье обосновывается важность организации развивающего обучения в начальной школе (40-80-е годы ХХ в.), подчеркивается необходимость дифференцированного и индивидуального подходов к ученикам как важных факторов повышения эффективности учебного процесса. In the article the importance of organizations developing education in primary school (40-80 th years of the twentieth century.), еmphasizes the need for a differentiated and individual approaches to students as important factors in improving the efficiency of the educational process. |
|
Publisher |
ЧНПУ
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/9787/1/%D0%9B.%D0%A1.%20%D0%91%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%80%202015%D1%80..pdf
- Бондар, Людмила Семенівна (2015) Differentiated approach to developing education in primary school (40-80 th years of the twentieth century). Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки. Випуск 125. pp. 300-303. |
|