Психологічні особливості прояву самооцінки у молодших школярів із затримкою психічного розвитку
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/9749/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9749 |
|
Title |
Психологічні особливості прояву самооцінки у молодших школярів із затримкою психічного розвитку
Психологические особенности проявления самооценки у младших школьников с задержкой психического развития Psychological features of self-esteem in primary school children with mental retardation |
|
Creator |
Прохоренко, Л.І.
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
У статті проаналізовано основні шляхи формування самооцінки, особливості ЇЇ прояви у дітей з ЗПР молодшого шкільного віку. Актуальність цієї проблеми обумовлена тим, що молодший шкільний вік є важливим періодом для становлення самооцінки школяра, подальшого її розвитку та впливу на особистість. Виявлено неадекватну самооцінку у молодших школярів з ЗПР, визначено шляхи корекції, які спрямовані на формування адекватного її рівня.
В статье проанализированы основные пути формирования самооценки, особенности ёё проявления у детей с ЗПР младшего школьного возраста. Актуальность этой проблемы обусловлена тем, что младший школьный возраст является важным периодом для становления самооценки школьника, дальнейшего ее развития и влияния на личность. Выявлено неадекватную самооценку у младших школьников с ЗПР, определены пути коррекции, которые направлены на формирование адекватного ее уровня. The article analyzes the main ways of forming self-esteem, especially its manifestations in children with mental retardation of primary school age. The urgency of this problem is caused by the fact that primary school age is a critical period for the formation of self-schoolboy, its further development and influence on personality. Revealed inadequate self-esteem in primary school children with mental retardation, defined path correction, aimed at developing its adequate level. |
|
Publisher |
ООО "Велборн"
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/9749/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8C%D1%8F%20%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%85%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%2C%20%D0%A0%D0%BE%D1%81%D1%96%D1%8F%202.pdf
- Прохоренко, Л.І. (2014) Psychological features of self-esteem in primary school children with mental retardation Научно-исследовательские публикации. Серия: развитие и реабилитация, 1 (5). pp. 76-86. ISSN 2308-1732 |
|