Моделювання освітнього простору молодших школярів в умовах варіативності організаційних форм навчання
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/9667/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9667 |
|
Title |
Моделювання освітнього простору молодших школярів в умовах варіативності організаційних форм навчання
Моделирование образовательного пространства младших школьников в условиях вариативности организационных форм обучения Modeling of educational space younger schoolboys in conditions variability organizational forms of training |
|
Creator |
Цимбалару, Анжеліка Дмитрівна
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті розкриваються особливості моделювання освітнього простору молодших школярів з позиції особистісного підходу як дієвого механізму підвищення ефективності їхньої навчальної взаємодії з освітнім середовищем в умовах варіативності організаційних форм навчання.
В статье раскрываются особенности моделирования образовательного пространства младших школьников с позиции личностного подхода, как действенного механизма повышения эффективности их учебного взаимодействия с образовательной средой в условиях вариативности организационных форм обучения. The article describes the details of modeling educational space younger students from the position of the personal approach. The author presents it as an effective mechanism for increasing the efficiency of educational interaction in terms of variability of organizational forms of learning. |
|
Publisher |
НП ОДПО «Институт направленного профессионального образования»
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/9667/3/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%203.pdf
- Цимбалару, Анжеліка Дмитрівна (2015) Modeling of educational space younger schoolboys in conditions variability organizational forms of training Карельский научный журнал (10). pp. 79-83. ISSN 2311-0104 |
|