Діагностично-інтерпритаційний компонент дослідження «рівня прагнення до самоактуалізації» – критерію сформованості психологічної готовності до інноваційної діяльності та конкурентоздатності особистості.
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/9658/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9658 |
|
Title |
Діагностично-інтерпритаційний компонент дослідження «рівня прагнення до самоактуалізації» – критерію сформованості психологічної готовності до інноваційної діяльності та конкурентоздатності особистості.
Diagnostic and interpretive research component "of the desire for self-actualization" – criterion of formation of psychological readiness for innovation and the competitiveness of individuality |
|
Creator |
Чудакова, Віра Петрівна
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc. |
|
Description |
У публікації представлено діагностичний та інтерпретаційний компоненти дослідження «рівня прагнення до самоактуалізації», що є однією зі складових інтегральної характеристики «мотиваційних показників» сформованості психологічної готовності до інноваційної діяльності та конкурентоспроможності особистості.
The publication presents a diagnostic and interpretive components research "level of desire for self-actualization", which is a component of the integrated characteristics of the "motivational indicators" of formation of psychological readiness for innovation and competitiveness of the individual. |
|
Publisher |
Інститут обдарованої дитини НАПН України
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/9658/1/%D0%A7%D1%83%D0%B4%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0_2-2015.pdf
- Чудакова, Віра Петрівна (2015) Diagnostic and interpretive research component "of the desire for self-actualization" – criterion of formation of psychological readiness for innovation and the competitiveness of individuality Освіта та розвиток обдарованої особистості, 1 (32). pp. 31-41. ISSN 2309-3935 |
|