Концептуальні ідеї проектування змісту профільної технологічної освіти учнів загальноосвітньої школи
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/9581/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9581 |
|
Title |
Концептуальні ідеї проектування змісту профільної технологічної освіти учнів загальноосвітньої школи
Концептуальные идеи проектирования содержания профильного технологического образования общеобразовательной школы Conceptual idea of designing the content of the profile technological education secondary school students |
|
Creator |
Мачача, Тетяна Святославівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті висвітлено концептуальні ідеї проектування культурологічного змісту профільної технологічної освіти, спрямованого на формування проектно-технологічної компетентності учнів, їхнє свідоме професійне самовизначення.
В статье освещены концептуальные идеи проектирования культурологического содержания профильного технологического содержания, направленного на формирование проектно-технологической компетентности учеников, их сознательное профессиональное самоопределение. The article highlights the conceptual ideas of the cultural content of technological and profile projecting education and is aimed at fostering the pupils' technological competence and their professional self-determination. |
|
Publisher |
НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/9581/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%9C%D0%B0%D1%87%D0%B0%D1%87%D1%96_%D0%A2._%D0%A1..pdf
- Мачача, Тетяна Святославівна (2015) Conceptual idea of designing the content of the profile technological education secondary school students Науковий часопис Національного педагогічного університету імені Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. - Вип. 52. pp. 169-174. ISSN 2311-5491 |
|