Формування синтаксичної й пунктуаційної компетентностей учнів 8-9 класів засобами технології кооперативного навчання
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/9428/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9428 |
|
Title |
Формування синтаксичної й пунктуаційної компетентностей учнів 8-9 класів засобами технології кооперативного навчання
Formation of syntactic and punctuation competencies of pupils of 8-9 classes by means of cooperative learning technology |
|
Creator |
Сидоренко, В.В.
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education 81 Linguistics and languages |
|
Description |
У статті простежено ефективність використання лінгводидактичної технології кооперативного навчання на уроках української мови у 8-9 класах для формування синтаксичної й пунктуаційної компетентностей учнів, підвищення діяльнісних результатів мовної освіти, зокрема самоорганізацію, самореалізацію, саморозвиток, пізнавальну продуктивність, рефлексію. Уточнено зміст понять «синтаксична компетентність», «пунктуаційна компетентність». Досліджено кореляцію рівня сформованості синтаксичної й пунктуаційної компетентностей учнів із інформаційною, діяльнісною, креативною, розвивальною функціями та знаннєвими, уміннєвими, поведінковими, ціннісно-мотиваційними компетенціями. Описано використання найбільш продуктивних видів технології кооперативного навчання на уроках української мови у 8-9 класах під час вивчення українського синтаксису й пунктуації. Конкретизовано програмно-методичне забезпечення тієї чи іншої технології кооперативного навчання.
The article traced efficiency linguodidactic cooperative learning technologies at the Ukrainian lessons in 8-9 classes to form syntactic and punctuation competences of students improving activity-language education outcomes, including self-organization, self-realization, self-development, cognitive performance, reflection. Specifies the meaning of «syntactic competence», «punctuation competence». Investigated the correlation of forming syntactic and punctuation competencies students with information, active, creative, and developmental functions of knowledge, uminnyevymy, behavioral, motivational values and competencies. We describe the most productive use of technology in the classroom cooperative learning Ukrainian language in 8-9classes at studying Ukrainian syntax and punctuation. Concretized software support of a particular technology cooperative learning. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/9428/1/%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BA%D0%B0%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%81%D0%B8%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%83_%D0%A1%D0%B8%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
- Сидоренко, В.В. (2015) Formation of syntactic and punctuation competencies of pupils of 8-9 classes by means of cooperative learning technology Українська мова і література в школі, 2 (154). pp. 7-14. |
|