Психологічні умови реалізації державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/9416/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9416 |
|
Title |
Психологічні умови реалізації державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами
Psychological conditions of realization of state standard of primary education for children with special educational needs |
|
Creator |
Сак, Т.В.
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
Психологічні умови реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами полягають у визначені змісту узагальнених способів дії, як результативної складової змісту початкової загальної освіти. Узагальнені способи дії охоплюють усі компоненти навчальної діяльності: мотиваційний, змістовий операційний. Загальні та специфічні (залежно від нозології) закономірності дизонтогенетичного розвитку пов’язані зі структурою дефекту, вони в тій чи іншій мірі впливають на складові навчальної діяльності, особливості їх прояву та формування.
The psychological conditions of the State standard primary education for children with special educational needs are identified in the table of contents generalized mode of action as an effective component content of primary education. Generalized methods of covering all components of learning activity: Motivational, notional operational. General and specific (depending on nosology) patterns dizontogeneticheskie development related to the structure of the defect, they are in varying degrees, affect the structure of educational activities, especially their appearance and formation. |
|
Publisher |
Педагогічна преса
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/9416/1/%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D1%83%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8%20%D1%80%D0%B5%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97.pdf
- Сак, Т.В. (2013) Psychological conditions of realization of state standard of primary education for children with special educational needs Дефектологія, 3. pp. 3-6. ISSN 2312-2781 |
|