Концептуальні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/9379/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9379 |
|
Title |
Концептуальні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів
Conceptual foundations of professional development of the individual in the context of European integration processes |
|
Creator |
Кирій, Світлана Василівна
|
|
Subject |
374 Education and training out of school. Further education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Бібліографічне дослідження проведено з метою інформаційного забезпечення процесу осмислення вітчизняного та зарубіжного досвіду й визначення ефективних шляхів європейського розвитку української освіти, а також удосконалення професійного розвитку громадян. Слугуватиме інформаційним джерелом для досліджень науковців, аспірантів, викладачів й студентів, які вивчають та безпосередньо вирішують проблеми професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграції.
The main aim of this bibliographic research was to support the information process of understanding of national and international experience and to identify the effective ways of European development of Ukrainian education and also for improving the professional development of citizens. Іt will serve as a useful information for research scientists, graduate students, professors and students, who study and solve the problems of professional development of the individual in the context of European integration. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2015-01-10
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/9379/1/30-53-1-PB.pdf
- Кирій, Світлана Василівна (2015) Conceptual foundations of professional development of the individual in the context of European integration processes Український педагогічний журнал, 1. pp. 206-214. ISSN 2411-1317 |
|