Проектна діяльність учнів в основній школі
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/9320/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9320 |
|
Title |
Проектна діяльність учнів в основній школі
Проектная деятельность учащихся в основной школе Project activities of students in the basic school |
|
Creator |
Вороненко, Т. І.
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
502/504 Environmental science. Conservation of natural resources. Threats to the environment and protection against them 54 Chemistry. |
|
Description |
Для забезпечення діяльнісної складової у програмах з предметів природничого циклу (фізики, хімії, географії, біології), створених за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти передбачено виконання досліджень або проектів. У матеріалах подається класифікація, характеристика деяких видів проектів та етапи їх виконання.
Для обеспечения деятельностной составляющей в программах по предметам естественного цикла (физики, химии, географии, биологии), созданных по новому Государственному стандарту базового и полного общего среднего образования предусмотрено выполнение исследований или проектов. В материалах подается классификация, характеристика некоторых видов проектов и этапы их выполнения. In the curricula for basic school in physics, chemistry, biology and geography of inducted a new type actyvity of pupils - projects . The article considers the implementation of projectsclassification, characteristics and stages of implementation of projects. |
|
Publisher |
ТОВ «Нілан-ЛТД»
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/9320/1/Voronenko_tezy_Vinnica_2015.pdf
- Вороненко, Т. І. (2015) Project activities of students in the basic school In: Актуальні питання підготовки майбутнього вчителя хімії: теорія і практика: збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції ТОВ «Нілан-ЛТД», м.Вінниця, Україна, pp. 168-170. ISBN 978-966-924-006-4 |
|