Освітнє інтернет-середовище як засіб соціалізації дітей з особливими потребами
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/9010/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9010 |
|
Title |
Освітнє інтернет-середовище як засіб соціалізації дітей з особливими потребами
Educational internet environment as the method of children with special needs socialization |
|
Creator |
Онопченко, Галина Василівна
Мілєнін, Володимир Михайлович Галкін, Сергій Олександрович Баранова, Марина Анатоліївна |
|
Subject |
004.5 Human-computer interaction. Man-machine interface. User interface. User environment
004.77 General networking applications and services 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools |
|
Description |
У роботі досліджуються умови створення освітнього інтернет-середовища для дітей з особливими потребами, наводяться мета, завдання і принципи існування освітнього інтернет-середовища і його розвитку.
В работе исследуются условия создания образовательной интернет-среды для детей с особыми потребностями, приводятся цель, задачи и принципы существования образовательной интернет-среды и ее развития. The author examines the conditions for the creation of educational online environment for children with special needs. Goals, objectives and principles of existence interet environment and prospects for its development are described. |
|
Publisher |
Інститут обдарованої дитини НАПН України
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/9010/1/%D0%9E%D0%BD%D0%BE%D0%BF%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9C%D1%96%D0%BB%D1%94%D0%BD%D1%96%D0%BD_%D0%93%D0%B0%D0%BB%D0%BA%D1%96%D0%BD_%D0%91%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0_02-2014.pdf
- Онопченко, Галина Василівна, Мілєнін, Володимир Михайлович, Галкін, Сергій Олександрович and Баранова, Марина Анатоліївна (2014) Educational internet environment as the method of children with special needs socialization Education and Development of Gifted personality, 2 (21). pp. 34-38. ISSN 2309-3935 |
|