Теоретичний аналіз стану формування готовності до професійного самовизначення обдарованих старшокласників
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/9000/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9000 |
|
Title |
Теоретичний аналіз стану формування готовності до професійного самовизначення обдарованих старшокласників
Theoretical analysis of the readiness state for professional self-determination of gifted high school students |
|
Creator |
Мельник, Марина Юріївна
|
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools |
|
Description |
У статті проведено теоретичний аналіз особливостей формування готовності до професійного самовизначення обдарованих старшокласників в освітніх установах України.
В статье проведено теоретический анализ особенностей формирования готовности к профессиональному самоопределению одарённых старшеклассников в образовательных учреждениях Украины. The article analyzes special feature of preparedness for professional self-determination high school students in the educational institutions of Ukraine. |
|
Publisher |
Інститут обдарованої дитини НАПН України
|
|
Date |
2014-01
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/9000/1/%D0%9C%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BA_01-2014.pdf
- Мельник, Марина Юріївна (2014) Theoretical analysis of the readiness state for professional self-determination of gifted high school students Education and Development of Gifted personality, 1 (20). pp. 28-31. ISSN 2309-3935 |
|