Виховання соціальної ініціативності підлітків у Всеукраїнському дитячому громадському русі “Школа Безпеки”
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/8990/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8990 |
|
Title |
Виховання соціальної ініціативності підлітків у Всеукраїнському дитячому громадському русі “Школа Безпеки”
The education of social initiative of teenagers in the All-Ukrainian children's public organization “School of safety” Воспитание социальной инициативности подростков во Всеукраинском детском общественном движении "Школа безопасности" |
|
Creator |
Белан, Владислав Юрійович
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
374 Education and training out of school. Further education |
|
Description |
У статті представлено досвід діяльності Всеукраїнської дитячої громадської організації (далі – ВДГР) “Школа безпеки”, розкрито її виховний потенціал, мету та основні завдання; охарактеризовано виховні можливості у процесі формування соціальної ініціативності підлітків.
The article presents the experience of the All-Ukrainian children's public organization UCPM “School of safety”, discloses its educational potential, purpose, and basic tasks; educational opportunities in the formation of social initiative of teenagers are defined. В статье представлен опыт деятельности Всеукраинской детской общественной организации (ВДОД) “Школа безопасности”, раскрыт её воспитательный потенциал, цель и основные задания; охарактеризованы воспитательные возможности в процессе формирования социальной инициативности подростков. |
|
Publisher |
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/8990/1/Nzspp_2014_3_17.pdf
- Белан, Владислав Юрійович (2014) The education of social initiative of teenagers in the All-Ukrainian children's public organization “School of safety” Наукові записки. Серія “Психолого-педагогічні науки”, 3. pp. 91-95. |
|