Андрагогічна модель навчання: головні аспекти та оптимальні умови використання
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/8904/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8904 |
|
Title |
Андрагогічна модель навчання: головні аспекти та оптимальні умови використання
Andragogical model of learning: key aspects and optimal conditions of use |
|
Creator |
Лук’янова, Лариса Борисівна
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
374 Education and training out of school. Further education 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Автор визначає три групи принципів андрагогічної моделі навчання: загальнодактичні, андрагогічні й фундаментальні, описує головні аспекти та оптимальні умови їх використання.
The author identifies three principles of andragogical model of learning: zahalnodaktychni, andragogical and fundamental describes the main aspects and optimal conditions for their use. |
|
Publisher |
ЖДУ ім. І. Франка
|
|
Date |
2012-09-28
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/8904/1/%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0%20%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%8C%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf
- Лук’янова, Лариса Борисівна (2012) Andragogical model of learning: key aspects and optimal conditions of use Становлення і розвиток науково-педагогічних шкіл: проблеми, досвід, перспективи. pp. 471-478. ISSN ISBN 978-966-485-127-2 |
|