Навчальні програми для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних зкладів для дітей із затримкою психічного розвитку. Українська література (для закладів з українською і російською мовами навчання). 5 класи.
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/8722/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8722 |
|
Title |
Навчальні програми для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних зкладів для дітей із затримкою психічного розвитку. Українська література (для закладів з українською і російською мовами навчання). 5 класи.
|
|
Creator |
Омельченко, Ірина Миколаївна
|
|
Subject |
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
82 Literature |
|
Description |
Зміст навчальної програми побудовано відповідно до вимог Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти та укладено на основі адаптації державних вимог до загальноосвітньої підготовки учнів із затримкою психічного розвитку. Упровадження навчальної програми забезпечить розширення можливостей розвитку мовленнєвої і читацької культури, комунікативної та літературної компетентності, гуманістичного світогляду в учнів 5 класів із затримкою психічного розвитку шляхом запровадження оновленого змісту курсу з «Української літератури». Для вчителів, які навчають дітей 5 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку. |
|
Publisher |
Міністерство освіти і науки України
|
|
Contributor |
Сак, Т.В.
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Teaching Resource
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/8722/1/%D0%A3%D0%BA%D1%80%20%D0%BB%D1%96%D1%82%205%20%D0%BA%D0%BB.%20%20%D0%97%D0%9F%D0%A0.pdf
- Омельченко, Ірина Миколаївна (2014) Навчальні програми для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних зкладів для дітей із затримкою психічного розвитку. Українська література (для закладів з українською і російською мовами навчання). 5 класи. [Teaching Resource] |
|