Роль Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського у формуванні галузевого сегменту інформаційного простору України. Стан та перспективи
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/8665/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8665 |
|
Title |
Роль Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського у формуванні галузевого сегменту інформаційного простору України. Стан та перспективи
Роль Государственной научно-педагогической библиотеки Украины имени В. А. Сухомлинского в формировании отраслевого сегмента информационного пространства Украины. Состояние и перспективы |
|
Creator |
Рогова, Павла Іванівна
Артемов, Юрій Іванович |
|
Subject |
02 Бібліотечна справа
|
|
Description |
У статті представлено результати діяльності Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського щодо формування всеукраїнського інформаційного ресурсу з питань педагогіки та психології.
В статье представлены результаты деятельности Государственной научно-педагогической библиотеки Украины имени В. А. Сухомлинского по формированию всеукраинского информационного ресурса по вопросам педагогики и психологии. |
|
Publisher |
Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/8665/1/%D0%A0%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%90%D1%80%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%B2_%D0%A0%D0%BE%D0%BB%D1%8C%20%D0%94%D0%9D%D0%9F%D0%91.pdf
- Рогова, Павла Іванівна and Артемов, Юрій Іванович (2011) Роль Государственной научно-педагогической библиотеки Украины имени В. А. Сухомлинского в формировании отраслевого сегмента информационного пространства Украины. Состояние и перспективы Формування єдиного галузевого інформаційного ресурсу шляхом кооперативного аналітико-синтетичного опрацювання документів галузевої тематики [Електронний ресурс] : матеріали всеукраїнського науково-практичного семінару, 3 березня 2011 р.. pp. 30-40. |
|