Виховання справедливості та наполегливості у дітей 5 - 10 років у процесі занять хортингом
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/8659/
|
|
Title |
Виховання справедливості та наполегливості у дітей 5 - 10 років у процесі занять хортингом
Воспитание справедливости и настойчивости у детей 5 - 10 лет в процессе занятий хортингом Raising equity and persistence in children 5 - 10 years in the employment Horting |
|
Creator |
Діхтяренко, З.М.
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті висвітлено проблему виховання справедливості та наполегливості у дітей 5 - 10 років у процесі занять хортингом.
В статье освещена проблема воспитания справедливости и настойчивости у детей 5 - 10 лет в процессе занятий хортингом. In the article the problem of education justice and persistence in children 5 - 10 years in the employment Horting. |
|
Publisher |
Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/8659/1/%D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%86%20%D0%A2%D0%95%D0%A5%D0%9D%D0%9E%D0%9B%D0%9E%D0%93%D0%86%D0%87%20%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%A7%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%E2%84%96%2082%2C%202014%20%D0%92%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B5%D0%B4%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D1%82%D0%B0%20%D0%BD%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%20%D1%83%20%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9%20%205-10%20%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%96%D0%B2%20%D1%83%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81%D1%96%20%D0%B7%D0%B0%D0%BD%D1%8F%D1%82%D1%8C%20%D1%85%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D0%BE%D0%BC..pdf
- Діхтяренко, З.М. (2014) Raising equity and persistence in children 5 - 10 years in the employment Horting Нові технології навчання, 82. pp. 150-156. |
|