Record Details

Маркетингово-моніторинговий супровід управління якістю надання освітніх послуг вищим навчальним закладом

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8566/
http://tme.umo.edu.ua/docs/15/16.pdf
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8566
 
Title Маркетингово-моніторинговий супровід управління якістю надання освітніх послуг вищим навчальним закладом
Маркетингово-мониторинговое сопровождение управления качеством предоставления образовательных услуг высшими учебными заведениями
Marketing and monitoring support quality management educational services of higher educational institutions
 
Creator Рябова, З.В.
 
Subject 37.07 Management aspects of educational institutions
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description В статье раскрываются сущностные характеристики
информационного обеспечения управления высшим учебным заведением, дается характеристика системы маркетингово-мониторингового сопровождения качества предоставления образовательных услуг высшими учебными заведениями. Обосновывается необходимость использования маркетинговых и мониторинговых аспектов в обеспечении качества предоставления образовательных услуг высшим учебным заведением.
У статті розкриваються сутнісні характеристики
інформаційного забезпечення управління вищим навчальним закладом й надається характеристика системи маркетингово-моніторингового супроводу забезпечення якості надання освітніх послуг вищим навчальним закладом. Обґрунтовується необхідність використання маркетингових та моніторингових аспектів у забезпеченні якості надання освітніх послуг
вищим навчальним закладом.
The article describes the essential characteristics of information security management institution of higher education, describing the system of marketing and monitoring the quality of educational support services to higher
education institutions. The necessity to use marketing and monitoring aspects in ensuring the quality of educational services to the higher education institution.
 
Publisher Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України
 
Date 2014
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8566/1/16.pdf
- Рябова, З.В. (2014) Marketing and monitoring support quality management educational services of higher educational institutions Theory and methods of educational management, 2 (14).
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8566
 
##plugins.schemas.dc.fields.doi.name## 10.5072/lib.iitta.gov.ua/8566